Den Haag,
06
februari
2017

Klanten ASN Bank meer tevreden

De Consumentenbond vraagt elk jaar mensen in een groot internetpanel wat zij van hun bank vinden. De uitkomsten van 2016, gepubliceerd in de ConsumentenGeldgids van juli/augustus 2016, waren voor ASN Bank heel positief:

  • Ons algemene rapportcijfer was 9,1. Dat is een verbetering ten opzichte van de 8,6 van een jaar eerder.

  • We kregen van bijna niemand een onvoldoende.

  • Klanten van andere banken zijn het minst tevreden over de verhouding tussen de kosten en diensten van hun bank. Maar dat geldt niet voor klanten van ASN Bank.

  • We kregen het hoogste cijfer voor internetbankieren: 8,5.

 

Algemeen

Internetbankieren

Kosten

Service

ASN Bank

9,1

8,5

8

8,4

Knab

9,1

8,4

8

8,6

Triodos Bank

9

8,3

7,3

8,4

RegioBank

8,6

8,3

7,5

8,3

SNS

7,8

8,1

7,2

7,7

ING

7

7,9

6,3

7,3

Rabobank

7

7,9

6,2

7,2

ABN Amro

6,9

7,9

6,3

7,2

Peildatum: juni 2016

Overstappen naar de ASN Bank?
Open de ASN Bankrekening of lees meer over de service van ons overstapteam.

 

Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws